اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

بی غیرت

 بی غیرت 

در ازمنه قدیم مردی بود که به بی غیرتی شهره بود و زنی داشت که به هرزگی معروف بود . پس روزی شخصی به وی گفت که فلانی تو که آبروی هر چه مرد است در این شهر برده ای می دانی که وقتی درخانه نیستی مردان هرزه دم در خانه ات صف می کشند از برای زنت !

 پس زود برو و زن خود را طلاق ده که حداقل مردی را این باشد . پس مرد لختی بیاندیشید و گفت : زهی خیال باطل ! تو فکر می کنی من اینقدر ابلهم که زن خود را طلاق دهم و به آخر صف روم !

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید

http://Esms.BlogSky.com


ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !

* * * * * * * * * * * * * * *


همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *



سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه  !

* * * * * * * * * * * * * * *



در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

* * * * * * * * * * * * * * *

 



افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * *




تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است  باش فردا که دلت با دگران است  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *



ادامه مطلب ...

آیا خدا وجود دارد؟

آیا خدا وجود دارد؟  

 

مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت در بین کار گفت و گوی جالبی بین آنها در گرفت.آنها در مورد مطالب مختلفی صحبت کردندوقتی به موضوع خدا رسیدآرایشگر گفت: من باور نمی کنم که خدا وجود دارد.مشتری پرسید: چرا باور نمی کنی؟آرایشگر جواب داد: کافیست به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد؟شما به من بگو اگر خدا وجود داشت این همه مریض می شدند؟ بچه های بی سرپرست پیدا میشد؟اگر خدا وجود داشت درد و رنجی وجود داشت؟نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه دهد این همه درد و رنج و جود داشته باشد.
مشتری لحظه ای فکر کرد اما جوابی نداد چون نمی خواست جر و بحث کند.آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت به محض اینکه از مغازه بیرون آمد مردی را دید با موهای بلند و کثیف  و به هم تابیده و ریش اصلاح نکردهظاهرش کثیف و به هم ریخته بود.مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت:میدونی چیه! به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.آرایشگر گفت: چرا چنین حرفی میزنی؟ من اینجا هستم. من آرایشگرم.همین الان موهای تو را کوتاه کردم.مشتری با اعتراض گفت: نه آرایشگرها وجود ندارندچون اگر وجود داشتند هیچکس مثل مردی که بیرون است با موهای بلند و کثیفو ریش اصلاح نکرده پیدا نمی شد.آرایشگر گفت: نه بابا!آرایشگرها وجود دارند موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمیکنند.مشتری تاکید کرد: دقیقا نکته همین است.خدا وجود دارد. فقط مردم به او مراجعه نمیکنند و دنبالش نمی گردند.برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد

اس ام اس ها و پیامک های فلسفی و جملات قصار اردیبهشت ماه ۸۹

اس ام اس ها و پیامک های فلسفی و جملات قصار اردیبهشت ماه ۸۹



اگر نمیتوانی به کسی امید بدهی ٬ نا امیدش نکن


اگر شنونده خوبی هستی ٬ راز دار خوبی هم باش


اگر نمیتوانی زخمی را مرحم بکشی ٬ نمک هم نباش

اگر خواستی کسی را سیر کنی ماهی بهش نده ٬ ماهیگیری یادش بده . . .

.

.

.

همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باش

تا با تو زندگی کنه ٬ نه بازی

.


.

.

چه خوب بود همه ادم ها میفهمیدند ٬ قبل از اینکه فسیل شوند به هم محبت کنند . . .

.

.

.


گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست . .


.

.

.

گناهی که پشیمانی بیاورد ٬ بهتر تز عبادتی است که غرور بیاورد . . .

.

.

.

خدایا کمکم کن که هرچه میشکنم (دل) نباشد . . .

.

.

.

خداوندا به من زیستنی عطا کن تا در لحظه مرگ بر بیهودگی لحظه ای که گذشت

سوگوار نباشم . . .

.

.

.

عمر اگر خوش گذرد زندگی نوح کم است / ور به سختی گذرد ثانیه هم بسیار است . . .

ادامه مطلب ...

حاضر جوابی برنارد شاو

حاضر جوابی برنارد شاو


» روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت و گفت: آقای شاو! وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده است!
برنارد شاو هم سریع جواب می دهد: بله! من هم هر وقت شما را می بینم فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید!


--------------------------------------

» روزی نویسنده جوانی از جرج برنارد شاو پرسید: «شما برای چه می نویسید استاد؟»
برنارد شاو جواب داد: «برای یک لقمه نان»

نویسنده جوان بر آشفت که: «متاسفم! بر خلاف شما من برای فرهنگ می نویسم!»

و برنارد شاو گفت: «عیبی نداره پسرم، هر کدام از ما برای چیزی می نویسیم که نداریم!»