اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

جوک لری قزوینی جوک عاشقانه ضدحال

جوک لری قزوینی جوک عاشقانه ضدحال



پیام یک چوپان به دوست دخترش:چشمان سیاه تو مانند پشکلی درسطل شیر است !



* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *


ترکه زنگ میزنه به دوستش، آهسته میگه: من الان توی جلسه ام،

بعدا باهات تماس می گیرم!


* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *


پیام یک چوپان به دوست دخترش:چشمان سیاه تو مانند پشکلی درسطل شیر است


* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *


سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون ! بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه
کمتر با آفتابه آب بخور

* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *

گزه چیست؟ آخرین دفاع لر درجنگ درهنگام کم زوری


* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *



شنیدم معروف شدی ! انقدر که یه شبکه ماهواره ای از زندگیت فیلم برداری کرده و پخش میکنه
اسم شبکه اش هم اینه
animals tv

* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *

سلام گلم به زندگی بخند!
بخند...!
.
بخند
.
بخند
خب بسه دیگه نیشتا ببند


* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *



لره میخواد بره خواستگاری به خوانوادش میگه اکه از طرف خوانواده ی دختر کسی زر زر کرد کسی حق گه خوردن نداره جز آقام

* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *

زلزله در لرستان 89 نفر کشته داشت 9 نفر هنگام زلزله80 نفر هنگام تقسیم چادر!


* * * * * * * * * * * * *  * * *  * * *

اوباما در ایران (شعر طنز)

یکی پرسید: "اگر آید اوباما / کجا اوّل رود , برگو تو با ما؟!"

بدو گفتم که باراک اهل ریسک نیس / بدون هیلاری اون هیچ جایی نیس

ولی من کشف کردم مقصدش را / کنون گویم در اینجا بی محابا

نه پیش تو بیاید خواستگاری / نه پیش من برای پاچه خواری !

به جایی بی گمان میره اوباما / که باشه در حد لویی زیانا !

به شیراز و به کرمان و به تبریز / به قزوین و به سمنان و به مهریز

به دریای خزر بهر حال و حول / که در آبش کند یکم ول و وول !

وز آنجا هم به شوق نفت بدبو / به خرّمشهر و آبادان رود او!

به عشق کیک زرد و آب سنگین / نطنز و اصفهان هم میرود این!

پس از آن شهر تهران مقصد اوست / برای دیدن احمدی و بوس !

تعجب میکند باراک در اینجا / که بیشتر از نیویورکند فشن ها !

اوباما با خودش میگه چه جایی / چقدر خر بودم هیلاری کجایی؟

که از اول نبودم من با این ها / دیگه پاتوق من هستش در اینجا !

دیگه اسراییلو میکنمش شوت / غذای رسمی ما هم ، آبگوشت !!!

اسمس های عاشقانه بسیار زیباLove Sms Messages




من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن
در قلک سینه ات پس اندازم کن
هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست
محتاج کمی نوازشم ، یادم کن ...

اگه مهربونی یکی از درسهای مدرسه یا دانشگاه بود
تو شاگرد اول دنیا بودی . . .

یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن
شاید برنده کل دلتنگی هات شدم . . .

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم
و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .

اس ام اس سرکاری اس ام اس باحال و جالب

اس ام اس سرکاری اس ام اس باحال و جالب



حوصله جمع رو ندارم میخوام یه ضرب تنهایهامو باهات تقسیم کنم

* * * * * * * * * * * *  * * *  * *

دوست دارم امشب بپرم روت تا صبح همه جاتو بخورم .

.

.
ارادتمند شما پشه



عاشقانه ترین اس ام اس جنوبی.

.

.
در نخلستان دلم تنها تو خرمای کرم نزده ای

* * * * * * * * * * * *  * * *  * *

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم !* * * * * * * * * * * *  * * *  * *