اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه ۹۰

اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه ۹۰

                                                کاش دهخدا می دانست

 دلتنگی ...

 اشک ....

 فاصله ....

 بی وفایی....

 تعریفش فقط دو حرف است "تـــو"

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

sگیرم که مرا جواب کردی خوش باش
 تهمت زدی و خراب کردی خوش باش
آن روز که با خودت گلاویز شدی
 گر آینه را مجاب کردی خوش باش

-عباس زرگوش

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این بار تو بگو که
"دوستت دارم"
نترس..........
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است

-عباس زرگوش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همین مسیر را مستقیم بروی می رسی به دو راهی ،یک راه به من ختم می شود ،آن دیگری به ختم من !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
 فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
 تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام
 ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

rز تلخی سکوتت من چه گویم
 همان بهتر که از غم ها  نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی
 دگر از عشق خود با کـــس نگویم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چقدر دلم هوایت را می کند
حالا که دگر هوایم را نداری...!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خداحافظی میکنیم

چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن...

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در سیــــنــه ی من خیمه ی آشوب نزن
بر کوزه ی من تهمت مشروب نزن
بی شیله ترم از آنچه در خاطر توست
در هر گذری زاغ مرا چوب نزن

-عباس زرگوش

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای که قلبم را شکستی آشنایم صبر کن
موج طوفانزای دریای وفایم صبر کن
ای غزالم صبر کن از من چرا رم می کنی
رم نکن ای بی وفا من آشنایم صبر کن

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آیینه ی اتاقت را با آیینه ی اتاقم عوض می کنی؟!...این که فقط من را نشان می دهد!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدارو بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبارو بگذر

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست؟بگفتم :شادی دوستم که جز او آرزویی نیست.

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به امید نگاهت ایستادن

به روی شانه هایت سر نهادن

مرا خوشتر از این آرزویی نیست

دهان کوچکت را بوسه دادن

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو ممکن است از من دور شده باشی اما کوچک هرگز!...بگذار بگویند چیزی از پرسپکتیو نمیداند!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم ... تو فقط دست دادی و من ، همه چیزم را از دست دادم ..

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اشک های نیامدنت روی گونه هایم ماسیده.نبوس! نمک گیر میشوی !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کهن ترین احساس من به تو
هر چند چروکیده و سالخورده شده
اما
خیال مرگ ندارد


جدید ترین و زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه

جدید ترین و زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه

 

 

اس ام اس عاشقانه


یک نفر همره باد ...

آن یکی همسفر شعر و شمیم...

یک نفر خسته از این دغدغه ها ،

آن یکی منتظر بوی نسیم...

همه هستیم در این شهر شلوغ،

این کفایت که همه یاد همیم...!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
 چون من دوستت دارم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد، نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیدی

هـمان یک مشـت

دانه ی احسـاسی که پاشیدی

چطـور خیـال پـرواز را

از سـر این پـرنده

پـراند؟؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد ...

مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــواز سـاعت هـم کـمتـری ...؟!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

وای از نـیمـه شبـی

کـه بیـدار شـوم

تـو را بـخواهـم

و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم...!



ادامه مطلب