اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس عاشقانه و جدید

صدای قلب نیست
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی ست کمی خسته شوی
کافی ست بایس


&&&&&


ماه گرفتگی میشود،
وقتی که میخوابی …
بیداری هایت هم،
شق القمر است …


&&&&&


دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکرمن / چهره تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو

 
&&&&&


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته:
یه لحظه با تو بودن ، بالاتر از بهشته …


&&&&&


به اندازه چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم.


&&&&&




&&&&&


عشق تویى، عاشق منم
دریا تویى، قایق منم
روزى اگر دزدیدنت
غصه نخور، سارق منم


&&&&&


در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها

 
&&&&&


عشق و بهانه از تو / ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من


&&&&&

ادامه مطلب ...

اس ام اس تا حالا دقت کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟

.

.

.

تا حالا دقت کردین لذتی که در یاد دادن فحش به بچه های کوچیک هست ، در آموزش کامپیوتر و زبان و مسائل تاریخی نیست.. انقده حال میده )

.

.

.

تا حالا دقت کردین درست وقتی شما تو بدترین شرایط قرار دارید بهترین موقعیت ها گیرتون میاد!!!

.



.

.

تــا حـــالا دقــــت کـــردیــــن !؟

شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه ,

بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره ,

بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره . . . . . .!!!!!!

.

.

.

تا حالا دقت کردین کارت شارژیو که مغازه دار ۴۷۰۰ میخره و ما ۵۵۰۰ میخریم و ۴۹۰۰ شارژ میکنه بهش میگن ۵۰۰۰ تومنی!!!

.

.

.

تا حالا دقت کردین یه آدمایی هستن… که دلت رو واسه آدمایی که نیستن تنگ می‌کنن…!

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی با شلوارک یا زیر شلواری با ماشین از خونه میزدیم بیرون همون موقع ماشین یه جاش خراب میشد و …   

.

.

.

 تا حالا دقت کردین بعد درسی که پاس کردی جزوه ها و کتاب های اون درس پاره کنی چه فازی میده ولی از همه با حال تر اونه که استادی که تا دیروز تا کمر خم میشدی محله سگ بهش ندی  
.

.

.
 تا حالا دقت کردین لذتی که تو پاک کردن اَن دماغ با فرش و پرده پنجره هست تو پاک کردنش با دستمال کاغذی نیس؟؟!

اس ام اس جدید ،اس ام اس خنده دار ،پیامک جدید ،sms جدید

اس ام اس عید ۱۳۹۱

اس ام اس عید ۱۳۹۱

.

.

"دوستت دارم" را هم به "من" میگفتی

هم به "او" خودت بگو "خیانت" میکردی

یا "عدالت"...؟سال تحویل شد

ومن تمام دلتنگی هایم رابه جای تو

درآغوش میکشم چقدرجایت میان بازوانم خالیست.

نوروز مبارک د راین نوروز باستانی

 خیال آمدنت رابه آغوش خسته میکشم!




.

.

اس ام اس های نوروزی

.

.

.

امیدوارم عید بابوسه هایش ،

بهاربا گلهایش

وسال نو باامید هایش

بر توای عزیز پیشاپیش مبارک باشد.




.

.

.

اس ام اس باحال تبریک سال نو

.

.

.

تبریک غضنفر :

سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!





.

.

پیامک عاشقانه به مناسبت عید نوروز

.

.

بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد

و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری

دوستت دارد.


.

.

.

اس ام اس نوروزی

.

.

بهار یک نقطه دارد

نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد.

سال نو مبارک


.

.

اس ام اس عید نوروز

.

.

سلام عزیزم

نزدیک عیده!

توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی.

اس ام اس عاشقانه , غمگین و دلتنگی جدید اسفندماه 90

دلم سفر می خواهد...

نه برای رسیدن به جایی..

فقط بخاطر ِ رفتن ...!

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته

.

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه

حالا من با این هدیه قشنگ تو چیکار کنم؟

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته

.
چـــــانه می زنــی چرا ؟! ارزان شـــ ـده گرانیــــت بـــرایم دیگــــــــ ـر..

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته


.

یادت هست؟

نه

یادت را نمی خواهم

اینها نوستالژی ست

نمی خواهم

تو رفته ای

و من

آمده ام اینجا

شعر بگویم

آمده ام غزل به باد دهم

وگرنه

دل که سالهاست

به باد داده ام!!!

 

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته

تیک تاک های بی قراری

امانم را بریده است

نگاهت کاش

این عقربه های سمج را

تکانی بدهد!!!

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته

.

گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» را یک

آدم نامرد ساخته تا مردها را از درون ویران کند...

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته
.

نگاهمان که به هم

گره می خورد

آنقدر تنگ می شود

که

با دندان عقل هم

باز نمی شود!!!

.

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته

 

مـــن می نویسم

و
تـــــــــو
نـــــمی خوانی !
امـــــــــــا
مخاطب که تو باشی...
مدیـــــــونم اگر ننــــــــویسم.
.

مخاطب خاص ...

 

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته


یک عمر ...

بر آبی بی کران چشمانت

ناگفته ی درون بطری بودم!!!

دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته دل شکسته 

اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس غمگین و دلشکستگی ،sms عاشقانه ،sms غمگین و دلشکستگی

اس ام اس و جوک های خنده سال اسفند ماه90

باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

.

قهقهه

.

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی )

.

قهقهه

.

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!
.
قهقهه
.

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !

.

قهقهه

.

داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه!
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد.

 

قهقهه

.

دیشب که خوب می خوردین

این چی چیه آوردین !؟

گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی ))

اینم یه مدلشه:

این چی چی بود آوردین؟
گندشو در آوردین!
دستت وبال گردنت
با این کادو آوردنت
هفت روز هفته خوردین
همینو فقط آوردین؟!!!

.

قهقهه

.

مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده …
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!