اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه 91


پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او / نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او .

قلبماچقلبماچقلب

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

قلبماچقلبماچقلب

قلب تنها چیزی است که شکسته اش هم کار میکنه .

 


قلبماچقلبماچقلب

من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشق تو از آب در می آیم !

قلبماچقلبماچقلب

هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم ، ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد ، خوش به حال تو که خودت را راحت کردی ، یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من .

قلبماچقلبماچقلب

بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری ، غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !

قلبماچقلبماچقلب

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد ، فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها .

قلبماچقلبماچقلب

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت ، آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد