اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس جدید

ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم

دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

_________________________


در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد


و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل


یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد .


_________________________


از همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم


گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد