اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه
آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد / شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد  



عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم  


ه دیدار تو مدیونم  


اس ام اس عاشقانه


خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهمیدن دوستت دارم     !


اس ام اس عاشقانه



تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد  



اس ام اس عاشقانه


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد  


اس ام اس عاشقانه



هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش ، تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم  



اس ام اس عاشقانه


زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی  


اس ام اس عاشقانه



من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی  



اس ام اس عاشقانه


سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار  


اس ام اس عاشقانه



در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو  


اس ام اس عاشقانه



سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک  


اس ام اس عاشقانه



کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد

من که نه کوهم و نه سنگ …







به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،

دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد  


اس ام اس عاشقانه



منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم  / مقصرش تنهاییه من که گناهی ندارم  


اس ام اس عاشقانه



تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست  


اس ام اس عاشقانه



سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده  


اس ام اس عاشقانه


من به خود میبالم که در این عصر یخی / دوستی دارم که دلش آیینه خورشید است  


اس ام اس عاشقانه



بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !

اس ام اس عاشقانه


ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم !

خواستم واسه گل فروش بفرستم ، به خود گل فرستادم !!!

 

اس ام اس عاشقانه




چو به گشتی طبیب از خود میازار / چراغ از بهر تاریکی نگه دار







طعنه بر طوفان نزن ، ایراد بر دریا مگیر ، عاشق ساحل شدن موج را دیوانه کرد  


اس ام اس عاشقانه



نه شاعرم تا بتونم واسه نگاهت غزل بگم / نه قادرم تا بتونم واسه چشات قصه بگم

فقط اینو خوب میدونم تا زند ه ام تا جون دارم دوست دارم  


اس ام اس عاشقانه



ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد