اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس ویژه روز دانشجو


اس ام اس ویژه روز دانشجو

http://www.jokvasms.ir

ترم زندگیتون بی مشروطی

لحظه هاتون همیشه پاس

سایه حذف از زندگیتون به دور

معدل شادیتون ۲۰ باد

روز شما

روز دانشجو مبارک

.

.

.

روز قلم های تیز، روز فکر های خلاق

روز اندیشه های نو، روز تو، روز دانشجو مبارک . . .

.

.

.

بر در دانشکده ای رفتم دوش

دیدم دوهزار لیسانسه ی کوزه به دوش

هر یک به زبان حال با من گفتند

این کوزه بگیر و مدرکت بنداز توش !

.

.

.

روز دانشجو را به تو تبریک نمی گویم

تو را به این روز تبریک می گویم

که این روز بی تو، و بی حس “آرمان خواهی”

و “ایمانت به حق طلبی”، وجودی بی معناست . . .

.

.

.

دانشجو یعنی تلاش، امید، آینده، صبر، یعنی تو، یعنی من

یعنی تمام اونایی که رفتن تا ما بمونیم

روزت مبارک

.

.

.

شمع شدی، شعله شدی، سوختی

خاک تو سرت هیچی نیاموختی!

روزت مبارک

.

.

.

تا حالا یه بچه مارمولک دُم بریده ی تحصیلکرده رو تو یه پلاستیک پرس شده دیدی؟

اگه ندیدی یه نگاه به کارت دانشجوئیت بنداز!

روزت مبارک دانشجو !

.

.

.

تعریف دانشجو :

موجودی بی پول . نحیف و لاغر که از نیکوتین وتخم مرغ و گوجه تغذیه میکند !

معمولا افسرده است ! دارای خط ایرانسل و دشمنی عجیبی با کتاب دارد !

روز این موجود نفرین شده گرامی باد !


مطالب مرتبط با موضوع:

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی آذر ماه ۹۱

اس ام اس فلسفی آذر ماه ۹۱

http://www.jokvasms.ir

 

تعداد آدم‌های بی‌استعداد خیلی کمه

اما تعداد آدم‌هایی که نمی‌دونن چه استعدادی دارن خیلی زیاده . . .

.

.

.

اس ام اس فلسفی

عشق ورزیدن به کسی که شما را تحقیر میکند مثل آب خوردن از لبه تیغ است . . .

.

.

.

طول کشیدن معالجه را دو سبب خواهد بود :

نادانی پزشک ، یا نافرمانی بیمار . . .

.

.

.

متاسفانه

پشت درِ اتاق عمل

جایی که همه مومن و مسلمان می‌شوند !

.

.

.

تنها زمانی موانع را می بینید

که چشم را از هدف برداشته اید . . .

.

.

.

زیبارویی که می داند  زیبایی ماندنی نیست

پرستیدنی است . . .

(ارد بزرگ)

.

.

.

پیامک فلسفی

بی احساس و بی عاطفه بودن ، انسان را از واقعیت دور میکند

امیر احساسات باشیم ، نه اسیر آن . . .

.

.

.

من ندیدم دو صنوبر را با هم دشمن

من ندیدم بیدی ، سایه اش را بفروشد به زمین

رایگان میبخشد ، نارون شاخه ی خود را به کلاغ . . .

.

.

.

متن فلسفی

آرزو سرابی است که اگر نابود شود ، همه از تشنگی خواهند مرد . . .

(اسکار وایلد)

.

.

.

عاشق کسی است که تشخیص دهد :

اندوه پنهان شده در لبخندت را

عشق پنهان شده در عصبانیتت را

معنای حقیقی در سکوتت را  . . .

.

.

.

جملات قصار بزرگان

زن همیشه سن خود را از تاریخ ازدواج حساب می کند ، نه تاریخ تولد !

(ارهارد)

.

.

.

انسان وقتی بلند حرف می زند صدایش را می شنوند

اما وقتی آهسته حرف بزند به گفته اش گوش می دهند . . .

.

.

.

آنان که به زین اسب خود می نازند ، در وقت مسابقه چرا می بازند ؟

دنیا که شبیه کوچه بن بست است ، با نعل شکسته به کجا می تازند ؟


مطالب مرتبط با موضوع:

  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه آذر ماه

اس ام اس عاشقانه آذر ماه

http://www.jokvasms.ir

 

گفته بودند که گنج در ویرانه هاست

راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

.

.

.

سرکش بودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی

خوش چرخاندی کمند گیسویت را / در تاریکی اسیر دامم کردی . . .

.

.

.

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی

 یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

.

.

.

کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره

چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِه می شه

شک نکن . . .

.

.

.

گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری ، با دیوار بلند خیالم چه می کنی . . . ؟

.

.

.

ما نه آنیم که در بازی تکراری چرخ و فلک / هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم !

یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب/ دل بعشق دگری داده ز آنجا ببریم

وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود / خاک پای قدمت را به دو دنیا ندهیم . . .

.

.

.

مانند همیشه چشم هایم به در است

بر سفره ی ما جگر نه ، خون جگر است

ته مانده ی سفره ی شما را آورد

آری ، پدرم مورچه ی کارگر است !

.

.

.

درون دلی که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست

تو را محکوم دل کردم / نمیدانم دلیلش چیست

سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست

.

.

.

تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست

 قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست

 دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست

گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست . . .

.

.

.

خدایا خیلیا دلمو شکستن

شب بیا با هم بریم سراغشون

من نشونت میدم تو ببخششون!

.

.

.

طالع بخت مرا هیچکسی یار نبود / پشت من را بخدا ذره ای دیوار نبود

 همه از پشت زدند بر کمرم خنجر را / جاده شانس من از کودکی هموار نبود . . .

.

.

.

(پیامک عاشقانه)

میگویند شکستنی رفع بلاست ، ای “دل” تحمل کن شاید حکمتیست !

.

.

.

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

گرچه درویشان تهی دستند ولی/ ساده بودن های باران مال تو

.

.

.

دعا کردم تو تنها مال من شی / تو تعبیر قشنگ فال من شی

دعا کردم بدونی چشم به راتم / هنوز دلبسته بغض صداتم

 اگه بازم دلت با دیگرونه / چشات دنبال از ما بهترونه

بزار با یاد تو دلخوش بمونم/ فقط دلتنگیات با من بمونه . . .

.

.

.

جملات زیبای عاشقانه

هنوز برایت می نویسم

درست شبیه پسرکی نابینا که هر روز برای ماهی قرمز مرده اش غذا می ریزد . . .

.

.

.

ندارم من نظر جز بر نگاهت / ندارم من طلب جز روی ماهت

ندارم من دلی جز عاشق تو / نباشم من دمی جز در پناهت . . .


مطالب مرتبط با موضوع:

  ادامه مطلب ...