اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

مطالب خنده دار جوک خنده دار جدید


مطالب خنده دار جوک خنده دار جدید

http://www.jokvasms.ir

خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اونطرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی !

.

.

.

نه کوه به کوه می رسه ، نه آدم به آدم

حقتون رو همون موقع که دم دستتون هست ، بگیرین !

.

.

.

با اونایی که ” دستشون به دهنشون نمیرسه ” درست حرف بزن!!

ممکنه دستشون به دهن تو برسه !!

.

.

.

یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که

بنده ى خدا همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !

.

.

.

مطالب خنده دار ۹۲

اسمش روز طبیعته

ولی بقیه ۳۶۴ روز سال سر جمع اندازه امروز طبیعت خسارت نمی بینه بنده خدا :) )

.

.

.

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون

بهم گفت آرزو کن

گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟

خیلی منطقی بود لامصب !

.

.

.

جوک خنده دار ۹۲

میگما مامان شما هم سیب زمینی سرخ شده ها رو تا قبل از غذا

تو اعماق کابینتها قایم میکنه عایا !؟

.

.

.

دختران عزیز توجه کنید !

مرده شور اون زیبایی رو ببرن که قراره بعد از حموم هیچی ازش باقی نمی مونه!

.

.

.

من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …

فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم

پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …

همین

.

.

.

طنز و سرگرمی ۹۲

میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن

گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟

بعد اسم برنامه رو میزارن

جستجوی هیولا …

هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو ! :|

.

.

.

اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،چشمت به پسته افتاد

دلت شکست،مارو هم دعا کن!

.

.

.

www.jokvasms.ir

یه مقاله خوندم توش نوشته بود:

بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!

از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم:

آخه عزیز من !

من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،

که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!

.

.

.

مطالب کوتاه خنده دار جدید

من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره

دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم!

یه همچین آدمی قانعی بودم من!!!

.

.

.

مطالب خنده دار باحال

من نمیدونـم بعضی دخترا چرا اِنقـدِ حسّاسن …!!!

اسمشو به جایِ مریم ، مهسا صدا کردم …

قهـر کرد رفت … !!!

.

.

.

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:

چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش!!

منم بگم پاشو بروگمشوکصافت آشغال ناباب

خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه!

.

.

.

www.jokvasms.ir

شما یادتون نمیاد

خودمم یادم نمیاد

مال خیلی وقت پیشه !

بعله


 

ادامه مطلب ...