اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

پیامک عاشقانه احساس آرامش [ ۲۴ام فروردین ۱۳۹۴ ]

پیامک عاشقانه احساس آرامش



فالگیر اصرار داشت عمرم را از کف دستانم ببیند

دریغ که عمر من زیر پاهای تو پیدا می شود

.

.

.

.

به سلامتی عشق های یک طرفه

سختی زیاد داره ولی سرشار از امیده

امیده های هرچند الکی ولی زنده

.

.

پیامک عاشقانه احساس آرامش

SMS romantic feel relaxed

.

.

چه اتمسفری دارد نفس کشیدن کنار تو

تو چه میکنی که اکسیژن هم میخواهد دورت بگردد

  

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

چه مسخره شده این ضرب المثل های قدیمی

گفتند گرسنه نشدی که عاشقی از یادت برود

چه حسیست در نگاهت که دعای افطارم شده ای

.

.

پیامک عاشقانه احساس آرامش

SMS joke4u.ir feel relaxed

.

.

اگز می خواهی با من باشی لازم نیست که خیلی هم بالا باشی

همین که با من باشی بس است

میفهمی چی میگم که؟؟؟

.

.

پیامک عاشقانه احساس آرامش

SMS romantic feel relaxed

.

.

همین که شب ها با یادت یکی می خوابی که اونم به یاد تو می خوابه

این یعنی اوج عشق و دوست داشتن

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

مثل خورشید شده ای

می داند که اگر غروب کند زمین را تاریک می کند

اما باز هم نورش را دریغ می کند

سلامتی ستاره که با این کوچکی در شب باز هم دل بزرگ دارد

.

.

پیامک عاشقانه آرامش

SMS romantic relaxed

.

.

مشکلاتو تهدید های زندگی و آشوب های درونی به کنار

تو بگو من با بحران نبودنت چه کنم؟

.

.

پیامک عاشقانه احساس آرامش

.

.

تو تقویم زندگی من دیگر روز بعد وجود ندارد

تا تو بیایی. انگار نه انگار این روز های نبودنت اصلا بوده اند

بیا تا باز زندگی کنیم

.

.

پیامک عاشقانه آرامش

.

.

ویران باد کافه ای را که

هنوز هم قهوه مورد علاقه ات را برایم سرو می کند …

.

.

جوک

.

.

بگذار در گوشت بگویم دوستت دارم

زمانه نامرد است. هر که را که بفهمد دوستش داری ازت می گیرد

.

.

پیامک عاشقانه احساس آرامش

SMS romantic feel relaxed

.

.

سلامتی اونایی که با دنیا عوضشون نمیکردیم

ولی دنیا خوب عوضشون کرد ….

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد