اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اسمس های عاشقانه بسیار بسیار زیبا

شنیدم جومونگ دنبال نمک اومده ایران !

مواظب خودت باش با نمک !!!

.


ای دل دیوانه ، بشنو این مرام زندگی است

 او که گریان کرد چشمی را نصیبش خنده نیست

.


بعد تو کسی نیومد که بتونه جاتو بگیره / که به خاطرش بمیرم ، که به خاطرم بمیره . . .

.


رد پای اشک هایم  را بگیر ، تا بدانی خانه عشق کجاست . . .


.


چنان عاشق ، چنان دیوانه حالم / که میخوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همین دیوونه حالیم / یه رنگم ، صادقم ، صافم ، زلالم . . .

.


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته/ یه لحظه با تو بودن آخر سرنوشته . . .

 

 

.

میدونی اگه یه  روز پادشاه بشم ، بزرگترین آرزوم چیه!؟

میخوام بشی تاج سرم !

.

اولین جلسه عشقان برگزار نمیشه ! چون عشقم الان داره اس ام اس میخونه  !

.

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !

نه چاقوئی که هندوانه رو مبره ، چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه !

.

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم / رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

.

دلم بی تو سایه بی بهاره ، همیشه به خیالت بی قراره

اگه باور نداری قلب بشکاف ، ببین بی تو دل ما در چه حاله . . .

.

یار دل آزار من وفا نشناسد / راستی عجب نعمتی است یار وفادار . . .

.

اتل متل یه گلدون ، فرستادم براتون !

گل نداره ببخشید ! شما بشید گل اون !

.

تو گرانمایه ترین اثری ، من اگر قاب تو باشم کافی است . . .

.

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت / ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
رزا 20 مرداد 1389 ساعت 19:18

از این که نظرات رو من افتتاح میکنم خوشحالم اس ام اس که چه عرض کنم همش شعر بود به هر حال خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد