اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید 


Love Message


 میدونی چقدر دوستت دارم ؟

1 دونه !

ولی مردونه !!

.

.

.

اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار / میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار . . .

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم . . .





برای دیدن تمام مسیج ها به ادامه مطلب بروید ...





 

با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

.

.

.

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن . . .

.

.

.

نه به اون عشق و امید و آرزو / نه به این جنگ و جدال و گفتگو

نه به اون گریه و دوستت دارم و دلتنگی / نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی

نه به دلبستگی ات نه به این خستگیت . . .

.

.

.

عشق او اندر آوردم به بند / کوشش بسیار نامد سودمند . . .

.

.

.

 چه روزگاری ، چقدر سرکاری ، خصالم کن از این عشق

بگو دوستم نداری . . .

.

.

.

کسی را دل مگر سنگ باشد / که بگذارد کسی دلتنگ باشد . . .

.

.

.

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند . . .

.

.

.

از آبشار پرسیدم تو کیستی ؟ گفت : اشک کوه

گفتم : از چه میگریی ؟ گفت : از جدائی دوست . . .

.

.

.

سلامت بگویم که در خاطری / گر از چشمم دوری به دل حاضری . . .

.

.

.

زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست / نام دلجوئی که همراهان نام اوست . . .

.

.

.

تنها کسانی ما را می رنجانند که همیشه کوشیدیم از ما نرنجند . . .

.

.

.

مگر میشود با سنگ انداختن های پیاپی در آب ، ماه را از آب گرفت . . . ؟

.

.

.

هفت راز خوشبختی :

متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن

زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش

البته مثل من !!

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم . . .

.

.

.

اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت . . .

.

.

.

ای به خلوتگه دل محرم راز / با پیامی دل ما را بنواز

گر بگیری ز دلم تو خبری / میکنم هدیه به تو بال و پری . . .

.

.

.

دریا که بزرگ شد ، نگاهش نتوان کرد / دو دل که یکی شد ، جدایش نتوان کرد . . .

.

.

.

از دور برایت گلی میفرستم که نامش سلام و بویش عطر دوستی

و پیامش غم دوری توست  . . .

.

.

.

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

.

.

.

کمکم کن ، نذار سهم من از دوست داشتن تو فقط حسرت باشه . . .

.

.

.

زندگی تلخ تر از مرگ بود گر تو نباشی / بعد از این مرده حسابم کن و بگذار بمیرم . . .

.

.

.

یادگاری از تو مونده چهار تا گلدون زرشکی / روی گلدونا نوشته تا ابد تو خود عشقی . . .

.

.

.

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد . . .

.

.

.

تو میرسی و در نگاه گرم و مهربان تو / دوباره محو میشود تمام ناتوانی ام . . .

.

.

.

شمع اگر پروانه را سوزاند ، خیر تز خود ندید / آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را . . .

.

.

.

سلامی با اشک ، اشکی چون شمع ، شمعی چون نور ، نوری چون ماه

ماهی چون تو . . .

.

.

.

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست / ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست

درویش نگاهیم ولی با لب خندان . . .

.

.

.

امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم / شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر . . .

.

.

.

به تو ساده دل ندادم ، که بری ساده ز یادم . . .

.

.

.

هزاران دهقان برای آمدن باران گریه کردند ، اما خدا فکر کودکی بود که کفشهایش

سوراخ بود . . .

.

.

.

گاه گاهی به درد دل خود میخندم / خلق دارند تصور ، که دلی خوش دارم . . .

.

.

.

هر کجا دور از تو باشم نازنین غربت نشینم / هر کجا پایت گذاری ، خاک نرم آن زمینم . . .

.

.

.

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم / با اشتیاق دیدنت ، دل را فدایت میکنم . . .

.

.

.

خانه های جدول زندگی ام را دستان مهربانت یک به یک پر کرد !

رمز جدول چنین بود "دوستم بدار"

.

.

.

آنقدر آه کشیدم ز جهان سیر شدم / صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد