اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه جدید



ای عشق؛

از ماندن بگو!
در چشم بیتابم بتاب،
در چشم بیخوابم بخواب
ای عشق از ماندن بگو...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



خواب دیدمت که آمدی
و باز آسمانی از قناری و پرنده های ساحلی
به سمت شهر ما کوچ می کنند
و من به آن کبوتران شعر هایی از فروغ
هدیه می کنم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



لطفا به ادامه ی مطلب بروید ...




زمان برنمیگردد


به عقربه ها دست نزن


زمان برنمیگردد


وتو نمیتوانی دل شکسته را


با گذشت زمان دوباره پیوند بزنی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





بمان ، کنارم بمان که هستیم تویی
بمان که شراب مستی این دل شکسته ام تویی
بخوان ، مرا بخوان که آرامش روحمی
مرو که گر روی مرگ وجودمی




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




دستم به قلم نمیرود

هر روز تا هزار سال جلو میروم و هر بار بار هزار سال را به دوش می‌کشم

میدانی٬

بار دقایق سنگین است ٬ بار روزها و سال‌ها سنگین تر

و از همه سنگین تر ٬ لحظه‌ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *






تنهایی دریست

دریست به تنهایی من و تو

تنهایی که فقط تو و من

در آن گنجانده شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




تنهایی دریست

دریست به دورسوی بیکران چشمهایت

دورسویی سبز

به موج گیسوانت و سبزی چشمانت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




تنهایی دریست

دریست به زندان غرور من

غروری که فقط

در تنهایی خویش با تو گشاده میشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرگاه شادم یاد تو غمگینیم می کند. هرگاه غمگینیم یاد تو شادم می کند
پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



 

غم هایت را بر روی شن بنویس تا باد آن را با خود ببرد
شادیهایت را بر روی سنگ بنویس تا برای همیشه باقی بماند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



 

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد