اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید

اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید

http://Esms.BlogSky.com


ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !

* * * * * * * * * * * * * * *


همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *



سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه  !

* * * * * * * * * * * * * * *



در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

* * * * * * * * * * * * * * *

 



افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * *




تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است  باش فردا که دلت با دگران است  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *



اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت . . .


* * * * * * * * * * * * * * *




هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ ، چه کنم من که دلم تنگه همیشه !

* * * * * * * * * * * * * * *




چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است / بوسه از باغ لبت خواهش لب های من است . . .

* * * * * * * * * * * * * * *





به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید

تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد /   بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد

ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع  / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




قلب تو هرجا باشد گنج تو هم همان است . . .

(پائولو کوئیلیو)

* * * * * * * * * * * * * * *





خدایا اگر سوزم سزا باشد  /  اگر دردم دوا باشد

ازاین بدتر کجا باشد /  که من از یارم جدا باشم  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




اگر در معرفت یکتا نبودی  دلم بیهوده رسوایت نمیشد  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *

 




هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم  / هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *





من از تو صبر ایوب نخواستم  عمر نوح هم نخواستم

ولی عاشقی چون شیرین می خواهم . . .

* * * * * * * * * * * * * * *




اشتباه نکن ، گور این عشق هزار سال پیش کنده شده بود

من و تو همه ی این سال ها چه خنده آور سرگرم بزک کردن جنازه اش بودیم  . . .

* * * * * * * * * * * * * * *





به یاد آشنایان آشنا باش / به پیوندی که بستیم با وفا باش

همیشه یاد تو در خاطرم هست /  تو هم هرجا که هستی یاد ما باش  . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد