اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

همه جور اس ام اس

روز تقسیم غم عشق ، خورده این قرعه به نامم /

من بشم خمار عشق و تو بریزی می به جامم /

اون روزی که ذات یزدان به همه عقل و عطا کرد /

من و مجنون آفرید و به غم تو مبتلا کرد .


&&&&&


گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم / در رفاقت تا قیامت پایه ایم ...


&&&&&


بیان نامرادیهاست اینهایی که من گویم ، سخن گویم بگویم عاشقم ،بی همدمم

دیوانه ام مستم ، نمی دانم کدامین حال و روز خویشتن گویم .



&&&&&


در سکوت دادگاه سرنوشت عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دلداده ها از هم جدا وای بر این حکم و این قانون زشت .


&&&&&


خدایا یاریم کن اگر روزی ، جایی ، چیزی را شکستم دل نباشد ...


&&&&&



آدم ها خیلی نمی تونن از هم دور بشن بالاخره یه چیزی جا می مونه

که مجبورن برگردن برش دارن ، سعی نکن از من دور بشی دلت اینجاست .


&&&&&


خدایا من هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر

عمریست گرفته ای مبادا رها کنی.


&&&&&


بر خاک بخواب نازنین تختی نیست ، آواره شدن حکایت سختی نیست

از پاکی اشکهای خود فهمیدم ، لبخند همیشه راز خوشبختی نیست .

 


&&&&&

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد