اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس باحال و سرکاری جدید تیرماه

بغلت می کنم 60 تا بوس ازت می گیرم.
بعد پرتت میکنم رو تخت!!
بد شلوارت را از پات در میارم!!!!!!!!!!!
پاهت را میگیرم بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
بعد پوشکت را عوض میکنم عزیزم.جیگر


—————————
آیا فکر می‌کنید بی‌عرضه هستید؟ فکر می‌کنید به درد هیچ کاری نمی‌خورید؟ فکر می‌کنید بی‌مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می‌کنید

_________________
خیلی دوست دارم یه روزمیام دنبالت ومی برمت جایی که دست هیچکس بهت نرسه… قربانت..عزراییل..!!!
————————

وقتی صدام می کنی آرزو می کنم کاش کر بودم
تو که لال نمی شی …
—————————-
اگه این اس ام اس و خوندی یعنی دوسم داری
اگه پاک کنی عاشقمی
اگه جواب بدی دیوونمی
اگه جواب ندی یعنی من و میخوای
حا لا چی کار می کنی؟

میدونی فرق تو با آهن چیه؟؟
.
.
.
.
.
.
آهن زنگ میزه ولی توی گدا اس ام اس هم به زور میزنی!

**********
بیداری؟

خره بگیر بخواب

این وقت شب که آدم SMS چک نمی کنه!

**********

از خدا پول خواستم بانک داد!

درخت خواستم جنگل داد!

اتاق خواستم خونه داد!

حالا میترسم تورو بخوام بهم یه گله گوسفند بده!

**********

اسیر مرامتم

چون هیچوقت نمیگی من

میگی ما
.
.
.
درست مثل گاو

*********

یه پسر و دختر با هم میرن تو زیرزمین

.

.

.

.

تو کجا می ری فضول؟

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون
.
.
.
ای کلک چه زود دلت برم تنگ شد.

******

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

*****
خبار اعلام کرده زیباترین کره خر دنیا گمشده
.
.
.
.
.

بچه نشو ! برگرد
********

ببینم تو با گوشیت چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه : گوسفند مورد نظر در گله نمیباشد؟

********

چیه دیگه نمیخوای بدی ؟
توبه کردی؟؟؟؟؟؟
وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی .
.
.
دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی .
.
.
این قانون sms دادنه
——–

مشترک گرامی به جان مادرم اگه 1 بار دیگه از این ورا رد شی
.
.
.
.
.
.
با دفعه ی قبل میشه 2 بار
————————————————————–

آیا فکر می*کنید بی*عرضه هستید؟ فکر می*کنید به درد هیچ کاری نمی*خورید؟ فکر می*کنید بی*مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می*کنید

———————————————————————
طرف میره سربازی ..
.

.
.
.
.
.
چیه امدی پایین هنوز برنگشته که من جکش رو بگم!
——————————————————————-

اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!
((بهت تبریک می گم-خیلی به هم میاین!!!))
__________________

سلام عزیزم

پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده

وقتی شنیدم خیلی نگران شدم

اگه سالمی یک اس ام اس بده از نگرانی در بیام
________________
چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا
————————-
دلم بدجور هوای دستها ت رو کرده. لحظه شماری می کنم برای اون لحظه که حقت رو کف دستت بذارم
——————————
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد!خاک بر سرم! اگه توی اونی که دلم می خواد حتما خرم!
—————————-
پنج روش آدم شدن

.

.

.

.

.

.

کنجکاو نشو . تو آدم بشو نیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد