اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس زیبا برای سالگرد ازدواج - اس ام اس عاشقانه سالگرد ازدوا

پارسال در چنین روزی با بهترین هدیه از خدا سورپرایز شدم که هنوز  و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای به خود میبالم  ، سالگرد ازدواجمون مبارک


( ..... ) سال از با هم  بودمان گذشته و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
سالروز ازدواجمون مبارک

هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارک

( ..... ) سال  از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
سالگرد ازدواجمون مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد