اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اوباما در ایران (شعر طنز)

یکی پرسید: "اگر آید اوباما / کجا اوّل رود , برگو تو با ما؟!"

بدو گفتم که باراک اهل ریسک نیس / بدون هیلاری اون هیچ جایی نیس

ولی من کشف کردم مقصدش را / کنون گویم در اینجا بی محابا

نه پیش تو بیاید خواستگاری / نه پیش من برای پاچه خواری !

به جایی بی گمان میره اوباما / که باشه در حد لویی زیانا !

به شیراز و به کرمان و به تبریز / به قزوین و به سمنان و به مهریز

به دریای خزر بهر حال و حول / که در آبش کند یکم ول و وول !

وز آنجا هم به شوق نفت بدبو / به خرّمشهر و آبادان رود او!

به عشق کیک زرد و آب سنگین / نطنز و اصفهان هم میرود این!

پس از آن شهر تهران مقصد اوست / برای دیدن احمدی و بوس !

تعجب میکند باراک در اینجا / که بیشتر از نیویورکند فشن ها !

اوباما با خودش میگه چه جایی / چقدر خر بودم هیلاری کجایی؟

که از اول نبودم من با این ها / دیگه پاتوق من هستش در اینجا !

دیگه اسراییلو میکنمش شوت / غذای رسمی ما هم ، آبگوشت !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد