اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید

اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید


اس ام اس عاشقانه ، مسیج عاشقانه ، لاو


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم  !

.

.

.

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی /  آتش به شب تار زدی خسته نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی /  با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

.

.

.

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است !

.



.

.

۱ ۲ ۳ ۴

هزار هزار  قطار قطار

پاییز و بهار

دیوونه وار تو لاله زار

تو بیشه زار مثل بهار

بالا بری پایین بیای

دوستت دارم دیوونه وار !

.

.

.

چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره . . .

.

هر کسی را نه بدان گونه که « هست »، احساس می کنند

بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست

.

.

.

اگر دارم دلی فدای دوست میسازم / در این دنیای بی حاصل به لطف دوست میسازم . . .

.

.

.

سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !

.

.

.

قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم . . .

.

.

.

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام  . . .

.

.

.

سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه  !

.

.

.

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .

.

.

.

به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه  . . .

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

.

.

.

افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

.

.

.

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

.

.

.

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

.

.

.

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 13 مرداد 1389 ساعت 14:15 http://casedlbox.mihanblog..com

اگر در فکر افزایش آمار خود هستید میتوانید با گذاشتن لینک باکس ما در وبتان و ارسال لینک خود به درون باکس ما از افزایش آمار خود لذت ببرید.لینک باکس جعبه ی دانلود با 8000+ آمار در روز و قرار گیری در چندین وب سایت پر بازدید و داشتن مزایایی نسبت به باکس های دیگر مانند ظاهر مناسب - لینک های اخلاقی - آمار حقیقی - حجم بسیار کم در زمان بارگذاری - بدون وجود هرگونه بنر گرافیکی و تبلیغاتتی مزاحم و پر حجم و دیگر مواردی که قابل توجه هست افتخار دارد در افزایش آمار وب سایت شما نقش بسزایی را ایفا نماید.در صورت تمایل کد باکس ما را در محل مناسبی از وب سایت خود قرار دهید و از درون باکس لینک خود را ارسال نمایید.
به چندین نکته توجه نمایید.
1.قبل از ارسال لینک حتما کد را درون قالب وب سایت خود قرار دهید.
2.از ارسال لینک های غیر اخلاقی پرهیز کنید.
3.لینک خود را بهمراه آمار خود ارسال نمایید.
http://casedlbox.mihanblog..com
WwW.CaSeDL.CoM

مهدی 15 مرداد 1389 ساعت 15:48 http://musicrap.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
اگه مایل به تبادل لینک هستی لطفا منو با عنوان
موزیک رپ
لینک کن. بعد بیا تو وبلاگ من تو بخش نظرات بگو تا لینکت کنم. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد