اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اسمس های عاشقانه

یاد تو چندی است مهمانم شده، خاطراتت آفت جانم شده، هر چه می گویم سخن از یاد توست، در سکوت من فقط فریاد توست..




اگه قرار بود لیلی و مجنون به هم برسن
.
.
.
.
.
 که دیگه نه لیلی, لیلی بود نه مجنون, مجنون
.
.
.
.
عشق واسه رسیدن نیست
.
.
.
.
.
.
.
عشق حسرت رسیدنه


 بساط عمر نیرزد به زحمت چیدن

چه چیدنی است که باید نچیده بر چیدش . . .




دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است ٬ ساده می افتد، ساده میشکند، ساده میمیرد،

دل من تنها سخت میگرید . . .


 

سـلامی چو بوی خوش آشـنایی

بدان مردم دیده روشـنایی

درودی چو نور دل پارسایان

بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی



نـمی‌بینـم از همدمان هیچ بر جای

دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی . .

او شراب بوسه می خواهد ز من /  من چه گویم قلب پر امید را

او به فکر لذت و غافل که من /  طالبم آن لذت جاوید را . . .


 

زندگی یعنی :

بخند ٬ هرچند غمگینی

ببخش ٬ هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری


سهم هر کس که باشی ٬ خوش به حال و روزگارش

پائیز و زمستونش هم میشه مثل بهارش . . .


اشک من بارون غربت / تو دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم / یه سبد گل محبت . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد