اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه نیمه دوم مرداد ماه ۸۹

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه نیمه دوم مرداد ماه ۸۹


درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست !

.

.

فقط درد دلم را در جهان پروانه میداند / غمم را بلبل تنها و دور از لانه میداند . . .

.

.

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

.

.

ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد

فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد . . .

.


.

سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟

دیدمش امروز و دانستم اکنون  او به جز من ، من به جز او نیستم . . .

.

.

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت

خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

 

کلمات کلیدی : آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس دل شکسته اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه مرداد اس ام اس طلاق اس ام اس عاشق تنها اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه نیمه دوم مرداد ماه 89 اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس عاشقانه مردادماه اس ام اس عاشقی 89 اس ام اس عاشقی مرداد اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشق ورزی مرداد ماه 89 اس ام اس عشقولانه اس ام اس عشقولانه مرداد ماه 89 اس ام اس عشقی 89 اس ام اس غم اس ام اس غمگین اس ام اس غمگین عاشقانه مرداد اس ام اس قهر اس ام اس قهر کردن اس ام اس لاو اس ام اس لاو 89 اس ام اس متن کشی اس ام اس مخصوص 89 اس ام اس مخصوص دل شکسته ها اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته اس ام اس مرداد اس ام اس معنی دار اس ام اس مفهومی اس ام اس منت کشی اس ام اس موبایل اس ام اس ناب اس ام اس نایاب اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید اس ام اس های احساسی اس ام اس های داغ 89 جوکسرا سایت جوک و اس ام اس جوک سرا اس ام اس های عاشقانه اول مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی خرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب بسیار زیبای تیر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه ناب ، داغ و پر حرارت مرداد ماه 89 اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ) اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب نیمه دوم خرداد ماه 89 اس ام اس ویژه دل شکسته ها اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب اس ام اس گریه آور باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بسته اس ام اس عاشقانه زیبا بهترین آف های عاشقانه بهترین اس ام اس بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های 89 بهترین اس ام اس های غمناک بهترین اس ام اس های غمگین بهترین اس ام اس های مرداد ماه بهترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین و جدیدترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین پیامک هیا عاشقانه مرداد جدیدترین آف های عاشقانه جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 جدیدترین اس ام اس های مرداد جوک و اس ام اس جدید داغ ترین اس ام اس های عاشقانه داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس داغترین اس ام اس های عاشقانه کمیاب و نایاب امروز
.


.

زمان غارتگر غریبیست ، همه چیز را می برد جز حس دوست داشتن را . . .

.

.

یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد . . .

.

.

شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم / با مه فسانه گفته و فریاد میکنم

شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه / با این خیال ، خاطر خود شاد میکنم . . .

.

.

.

کی گفته نفرین میکنم ، غصه به تو حرومه

خوشبختی تو گل من ، همیشه آرزومه  . . .

.

.

.

برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !

.

.

.

قفس دیدم رهایی یادم آمد / تو رفتی بی وفایی یادم آمد . . .

.

.

.

خدایا من چه سازم ، خسته راهی درازم

نه فرهادم که مرد از داغ شیرین ، نه ایوبم که با دنیا بسازم . . .

.

.

.

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی

اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی . . .

.

.

.

آرام ترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی که ارام بخش وجودمی . . .

.

.

.

خدایا ، به فرشتگانت بسپار که در لحظه لحظه نیایش خویش

عشق مرا از یاد نبرند . . .

.

.

.

تو آسمون چشم تو یه بنده حقیرم

میخوام بگم دوستت دارم ، میشه برات بمیرم . . . ؟ 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد