اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

SMS های زیبا (اشعار )

SMS های زیبا (اشعار )


باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است
آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است
هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد
های های دل دیوانه من پنهانی است


دانى که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟
وصل تو من بى سر و پا می خواهم
فریاد و فغان و ناله ام دانى چیست؟
یعنى که تو را تو را تو را می خواهم.



با اشکی که از دوریت بر چهره دارم
تو را تا صبح محشر دوست دارم


از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست


گلهای‎ بهشت‎ سایبانت
یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت
یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس
تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد