اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

چند شعر کوتاه عاشقانه از احمد شاملو

چند شعر کوتاه عاشقانه از احمد شاملو 

احمد شاملو sms-jok.royablog.ir

 

در نگاه‌ ات همه‌ی مهربانی‌هاست:
قاصدی که زندگی را خبر می‌دهد.

و در سکوت‌ات همه‌ی صداها:
فریادی که بودن را تجربه می‌کند. 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

کوه با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود
و انسان با نخستین درد.

در من زندانی ستمگری بود
که به آواز زنجیرش خو نمی کرد-
من با نخستین نگاه تو آغاز شدم. 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 بقیه در ادامه مطلب 

 

برچسبها : شعر - های - عاشقانه - احمد - شاملو

تو که ای؟ سرو آزاده ی من

نور چشم خدا داده من

چشم تو، جام من، باده ی من

تو امیدم، توانم، بقایم. 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سالها دل بمهر تو بستم

پشت خود را ز غمها شکستم

نیمه شبها براهت نشستم

تا شود از تو روشن سرایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چون روی بامدادان ز پیشم

غمزده، خسته جان، دلپریشم

بی خبر از دل و جان خویشم

همدم غم، اسیر بلایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

تا که شب سوی من باز گردی

بادل خسته همراز گردی

همدم جان ناساز گردی

بر فلک هست، دست دعایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

من ز دنیا، تو را برگزیدم

رنج بی حد بپایت کشیدم

تا شود سبز، باغ امیدم ـ

جان ز تن رفت و نیرو ز پایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

زندگی بی تو، شوری ندارد

بی تو جانم سروری ندارد

چشم من بی تو نوری ندارد

ای جمال تو نور و ضیایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

یادم آید یکی نیمه شب بود

در تن و جان تو سوز تب بود

جان من زین مصیبت بلب بود

شاهدم گریه ها یهایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بی خبر بودی از زاری من

غافل از رنج بیداری من

فارغ از درد و غمخواری من

و آنهمه ندبه و ناله هایم . 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 


 اس ام اس فلسفی- پیامک های شاملو- عاشقانه های شاملو- مسیج شعر های شاملو -اس ام اس شاملو


 http://sms-jok.royablog.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد