اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس عاشقانه و جدید

صدای قلب نیست
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی ست کمی خسته شوی
کافی ست بایس


&&&&&


ماه گرفتگی میشود،
وقتی که میخوابی …
بیداری هایت هم،
شق القمر است …


&&&&&


دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکرمن / چهره تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو

 
&&&&&


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته:
یه لحظه با تو بودن ، بالاتر از بهشته …


&&&&&


به اندازه چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم.


&&&&&




&&&&&


عشق تویى، عاشق منم
دریا تویى، قایق منم
روزى اگر دزدیدنت
غصه نخور، سارق منم


&&&&&


در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها

 
&&&&&


عشق و بهانه از تو / ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من


&&&&&

از قدیم ندیما گفتن برای کسی بمیر که واست تب کنه
قدیمیا چه پر توقع بودن
من برات میمیرم. خدا نکنه تو تب کنی …


&&&&&


تو بشو یاس قشنگ لحظه هاى بیقرارم / من میشم زلال بارون، تا کنار تو ببارم


&&&&&


بوص – بوث – بوس – بو۳ – بوs – بوc
تنوع ازما، انتخاب ازشما!


&&&&&


خیلی ها می گن دوری و دوستی
ولی من میگم: سخته زنده بودن، وقتی دوری و نیستی


&&&&&


تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات میمیره ؟
.
.
.
.
.
.
دنبال چی میگردی من که این پایین جا نمیشم!


&&&&&


دیر زمانیست سپرده شدم به آغوش باد و باران شاید قطره ای شدم چکیدم از آسمان دلت


&&&&&


دل.....

این واژه ى کوچک و کوتاه گاهى به وسعت یک دریا برایت دلتنگى میکند


&&&&&


وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد

آرزو میکنم لبت آن نزدیکی باشد


&&&&&


زیباترین مکان برای حضور ،بودن در افکار کسی است


&&&&&

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد