اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس و جوک جدید

سایت جک و خنده - جک ، اس ام اس ، لطیفه ، جکستان ، جک باحال ، عکس ، جک روز ، جک فارسی ، جک خفن ، سایت جک ، جک ایرانی ، جک خنده د

اس ام اس های عاشقانه


در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود   







من به خودم افتخار میکنم ٬ چون قلب کسی را تسخیر کرده ام که هنوز

کسی اجازه وارد شدن به آن را نداشته و نخواهد داشت   







هیچوقت نگفته اند که به زور باید لبخند زد ٬ بعضی وقتها باید تا نهایت آرامش گریست

آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است   







پروانه احساسم در دام عنکبوتی افتاد ٬ که عنکبوتش سیر است ٬ نه میتواند

پرواز کند ٬ نه میتواند بمیرد    







یه شاخه گل ٬ یه دنیا مهربونی ٬ تقدیم به تو که هم گلی هم مهربونی   







اعتبار دوستی شما رو به اتمام است ! برای شارژ مجدد ٬ یک

بووووووس بفرستید !!

(همراه اول و آخر !!!)







دلم تنگ است ٬ دلم میسوزد از باغی که میسوزد

نه دیداری ٬ نه بیداری ٬ نه دستی از سر یاری

مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری    







میگن غمتو به هیچکس نگو ٬ حتی به چشات ٬ چون اونم اشک میریزه و رسوات میکنه







هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم را به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چون کلبه ای محزون است / با یاد تو این خرابه آباد کنم   







ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن

تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم    !







خدایم ای خدایم ای خدایم / صدایت میکنم بشنو صدایم

صدای خسته و تنها ترینم / که زیر موج نامهربانان شکستم   







چرا اونائی که دم از رفاقت میززن / تو لحظه های بیکسی قیدتو راحت میزنن ؟







خزان که مال ما شد ٬ بهار مال شما

صاف و ساده بگویم ٬ سلام ٬ حال شما    ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد